بیمه باربری ایمن بار

 

بیمه باربری چیست؟؟

بیمه باربری ایمن بار یا بیمه حمل و نقل قراردادی است بین شرکت حمل‌و‌نقل و صاحب کالا با بیمه‌گر که در بیمه باربری، بیمه‌گر متعهد می‌شود تا در ازای دریافت مبلغی از طرف بیمه‌گزار، در صورت وارد شدن خسارت به اموال و افراد ثالث، خسارت‌ها را جبران کند. در واقع، در هنگام انتقال کالا از مبدا به مقصد، اگر خسارتی به آن وارد شود یا بیمه‌گزار هزینه‌هایی را متحمل شود، خسارت از طرف بیمه‌گر بر اساس مفاد بیمه‌نامه پرداخت خواهد شد.
در واقع شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باربری، مرسوله مشتریان را از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر حمل می‌کنند و ضرورت ضمانت بار که تضمین سلامت محموله را در برمی‌گیرد توسط بیمه حمل و نقل انجام می‌شود.
ضرورت بیمه حمل و نقل زمانی بیشتر می‌شود که فرستنده کالا تصمیم به ارسال محموله و حمل بار به شهرستان و یا حتی خارج از کشور دارد و در این صورت برای تعهد اطمینان بار ارسالی، انتخاب بیمه حمل و نقل که کلوزهای بیمه باربری کامل‌تری دارد، بهترین گزینه است. از طرفی بارهایی که مقدار آنها زیاد است و یا از ارزش مادی زیادی دارند و یا از حساسیت بالایی برخوردار هستند، تضمین سلامت تحویل آنها به مقصد بسیار مهم است و برای جبران خسارت‌های احتمالی وارده به کالاهای ارسالی، بیمه کردن آنها از طرف صاحب بار، تصمیم عاقلانه‌ای است.
از این رو امروزه نوعی بیمه تحت عنوان بیمه باربری وجود دارد که با تعرفه‌های مناسب پوشش خوبی برای تضمین سلامت بار مشتریان به مقصد محسوب می‌شود. مطابق این نوع بیمه، بیمه‌گر متعهد می‌شود که در ازای دریافت حق بیمه ازطرف بیمه گذار، در صورت بروز خسارت به مرسوله در حین مسیر (از لحظه بارگیری تا تخلیه بار در مقصد)، به تعهد خود عمل نموده و پس از مراحل ابتدایی مربوطه، خسارت و هزینه‌های وارده را با توجه به سقف مالی بیمه مربوطه، پرداخت کند. بدین ترتیب کالای ارسالی مشتریان توسط باربری و بیمه گذار بیمه می‌شود.

 

ایمن بار تضمین بار     

بیمه آسیا ، از دیگر خدمات باربری ایمن بار

بیمه باربری آسیا یا بیمه‌ حمل‌ و نقل‌ كالا بیمه‌ای است‌ كه‌ بیمه‌گر‌، درمقابل‌ دریافت‌ حق‌بیمه‌ متناسب‌ با پوشش‌ بیمه‌ای‌ از بیمه‌گذار‌، تعهد می‌كند که چنانچه‌‌ مورد بیمه‌ در جریان‌ حمل‌ ‌از مبدأ به ‌مقصد مندرج‌ در بیمه‌نامه‌‌، به ‌علت ‌وقوع ‌یكی ‌از خطرهای ‌تحت پوشش ‌بیمه‌نامه‌، ‌تلف‌ و یا دچار خسارت ‌شود و یا بیمه‌گذار یا ذی نفع ‌هزینه‌هایی در رابطه با این خطرها متحمل ‌‌گردد (درصورت قابل پرداخت بودن)‌، زیان‌ وارده را جبران و هزینه‌های مذکور را پرداخت نماید.

شرکت باربری ایمن بار به مشتری ضمانت تحویل بار را تحت پوشش بیمه باربری ارائه میدهدطوری که بار شما به صورت آنلاین بیمه خواهد شد. همچنین بهترین بیمه نامه را برای حفاظت از بار و کالای شما فراهم کرده است و بار شما را به صورت حداکثری و متناسب با ارزش مالی آن بیمه میکند تا به موجب آن خساراتی که در هنگام حمل و نقل بین شهری ممکن است به کالا شما وارد شود، توسط شرکت بیمه جبران گردد

بیمه باربری

 

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حالا تماس بگیرید