انواع ماشین های بار بری ایمن بار


باربری ایمن بار  - انواع ماشین ها

ماشین باربری

1)خارو ۶ متری یا کامیون ۶ متری (کامیونت ۶ متری)باربری ایمن بار  یکی از مواردی که در اسباب کشی جستجو می‌شودو از انواع ماشین های باربری است. شما می‌توانید به جای دو کامیون از یک کامیون با طول ۴ تا ۶ متر استفاده کنید تا هزینه دو کامیون را پرداخت نکنید. ولی به اطلاع می‌رساند که بیشتر کامیون های مسقف اسباب کشی حداکثر طول ۵.۵ متر دارند و اگر تبلیغ کامیون اثاث کشی ۶ یا ۷ متری را می‌شنوید این ماشین‌ها وجود خارجی ندارد. البته اگر با کابین جلوی راننده طول خاورهای اسباب کشی را حساب کنیم طول ماشین از ۶ متر هم بیشتر می‌شود ولی به طور کلی خاور یا کامیون ۶ یا ۷ متری نداریم.

ویژگی های باربری ایمن بار


حمل بار با ماشین وانت نیسان

از خودروهای نیسان ایمن بار می توان برای وسایل سنگین و حتی برای جابجایی اثاثیه های کم حجم استفاده کرد به این صورت که خودرو قادر میباشد تا وزن 1.5 تن را با خود حمل کند. طول وانت نیسان بسته به اتاق آن دارد که تا 230 سانتی متر اتاق نیسان میباشد ولی در نظر داشته باشید که اتاق تمامی خودرو های نیسان بار صداقت بار سقف باز می باشد و در صورتی که باری داشته باشید نیاز باشد سقف پوشیده شود از چادر برای مسقف کردن استفاده خواهد شد.

ظرفیت بار وانت بار چقدر است؟

باردو یا وانت بار با توجه به فاصله دو محور می تواند به طور تقریبی تا 500 کیلوگرم که معادل نیم تن می باشد بار را جابجا کند. طول 4.23 سانی متر و عرض 1.62 سانتی متر وانت پیکان میباشد که اگر قصد جابجایی یک جسم که ارتفاع ان 2 متر یا کمتر و عرض آن 1 متر و طول آن نیز 1 متر باشد، وانت بار می‌تواند بهترین گزینه برای جابجایی باشد.

حمل با نیسان وانت:

از جمله نیسان های موجود در جامعه که کار حمل و نقل شهری و بین شهری را انجام می دهند نیسان وانت می باشد. این نیسان ها دارای اتاق های وانت در قسمت پشتی خودرو می باشند و انواع بارها از جمله: لوازم منزل مانند یخچال، کولر، و غیره را به راحتی جابجا می کنند‌. جابجایی کالاهای تجاری سبک و محدود در سطح شهر و حتی بین شهری نیز با حمل انواع بار با نیسان انجام می گردد. توزیع اجناس فروشگاهی در سطح شهر و حتی برای نمایندگی ها در شهرهای مختلف و جابجایی محصولات کشاورزی و باغی نیز با این خودرو است. از وانت نیسان به عنوان بهترین گزینه استفاده می شود. این بخاطر ابعاد و امکان مانور حرکتی در مسیرهای خاکی و کوچه باغ ها می باشد که نسبت به باربری کامیون و کامیونت راحت تر  و بهتر است.

حالا تماس بگیرید